Presa

Creative & Bright: Factorul uman, responsabil în proporție de 50% de succesul transformării digitale a companiilor

Publicat in Agerpres.ro la data 16/03/2023

Bucuresti, 16 martie 2023 – Creative & Bright, unul dintre jucătorii importanți în piața serviciilor de consultanță în business și training, duce parteneriatul strategic cu Stadler & Partners, companie de tehnologie, la următorul nivel și anunță un nou model operațional în România, axat pe factorul uman.

Companiile irosesc potențialul tehnologiei prin direcționarea resurselor strict către soluțiile digitale, fără să aloce atenție factorului uman, care este responsabil în proporție de circa 50% de succesul digitalizării companiilor, conform datelor Creative & Bright.

Totodată, doar 16% dintre programele de transformare digitală derulate de companii reușesc să fie de success, conform unui studiu McKinsey&Company. Ignorarea sau implicarea redusă a factorului uman conduce cel mai adesea către eșecuri sau rezultate de scurtă durată.

Creative & Bright propune un nou model de abordare, structurat pe trei dimensiuni importante din business: cultura și pregătirea angajaților pentru procesul de transformare și schimbare, optimizarea și eficientizarea execuției proceselor prin adoptarea soluțiilor de automatizare.

 

Transformarea digitală este, în primul rând, o transformare de mentalitate. Prin acest parteneriat, ne propunem să optimizăm procesele, nu să grăbim oamenii, pentru că a face lucrurile mai repede nu înseamnă a le face în viteză, ci mai eficient. Prin soluțiile oferite, procesele devin mai simple, mai ușor de înțeles și de executat, iar calitatea muncii crește. În același timp, erorile umane sunt reduse, iar fluxul de venituri se accelerează. Pregătim oamenii și creăm cultura care să susțină toate acestea, oferind în același timp noi oportunități de dezvoltare, pentru atingerea și manifestarea adevăratului potențial”, a declarat Dana Tudor, fondator Creative & Bright.

Prin parteneriatul cu Stadler & Partners, compania își propune să ofere un ecosistem care pune în centrul său pregătirea oamenilor, astfel încât aceștia să adopte cât mai ușor noul mod de gândire și de lucru augmentat prin tehnologie.

Serviciile Creative & Bright și Stadler & Partners se adresează în special companiilor cu peste 200 de angajați, fie ele locale sau filiale ale unor corporații. Printre principalele provocări pentru aceste companii sunt cele legate de dezvoltarea unei culturi organizaționale care să susțină transformarea digitală.

“Rolul tehnologiei în cadrul organizațiilor este acela de a susține oamenii în maximizarea rezultatelor de business. Prin parteneriatul cu Creative & Bright le oferim clienților noștri un serviciu complet, cu un singur punct de contact. Propunem o nouă generație de model operațional bazat pe tehnologie – pornind de la oameni, până la implementarea și mentenanța soluțiilor tehnice optime. Ne uităm atent la procese, identificăm ce activități merită să fie executate de oameni, și care presupun o muncă repetitivă ce ar trebui automatizata. Practic, le oferim oamenilor posibilitatea să se concentreze pe acele activități ce generează un maxim de valoare pentru companie“, a spus Denis Stadler, fondator Stadler & Partners.

Digitalizarea și automatizarea generează o serie întreagă de beneficii, inclusiv reducerea timpului necesar executării proceselor, creșterea productivității și a calității muncii, precum și îmbunătățirea nivelului de satisfacție în rândul angajaților și clienților.

În plus, companiile care s-au concentrat pe identificarea talentelor și dezvoltarea oamenilor reușesc în prezent să acopere peste 70% din nevoile lor digitale.

Noul parteneriat oferă companiilor, în primă fază, recomandări pe baza unei analize complexe privind procesele de business și cultura organizațională. Ulterior, angajații companiei trec printr-un proces de formare în ceea ce presupune întreaga transformare digitală a companiei, un pas esențial pentru eficientizarea operațiunilor. În același timp, echipele IT lucrează pentru dezvoltarea soluțiilor tehnice optime.

O componentă importantă din acest ecosistem o reprezintă definirea optimizărilor care trebuie implementate într-o companie. Utilizarea performantă a instrumentelor de optimizare poate duce la reducerea duratei ciclului unui proces cu până la 80%, reducerea numărului de defecte/reprocesări de până la 45% și creșterea vânzărilor cu până la 35%. Toate acestea pot avea un impact financiar semnificativ, în funcție și de dimensiunea companiei, a adăugat și Aurelian Iuscu, fondator Business Future Solutions, companie care face parte din ecosistemul de parteneri Creative & Bright.

Soluțiile concepute prin acest parteneriat îmbină instruirea practică și design-ul rolului fiecărui angajat în timpul proiectelor cu experiențe de învățare captivante și aplicații practice.

Programele sunt flexibile și adaptate nevoilor organizațiilor, fie că vorbim despre noi abilități în cadrul echipelor digitale, sau despre programe complete de transformare digitală.

Despre Stadler & Partners

Înființată în anul 2010, Stadler & Partners este un furnizor de soluții tehnologice consacrat pe piața locală și internațională. Stadler & Partners redefinește modul în care companiile folosesc tehnologia pentru a face afaceri și a își crește competitivitatea în piață, prin furnizarea de produse și servicii software practice și cu impact în îmbunătățirea eficienței operaționale. Stadler & Partners este de asemenea parteneră cu Microsoft și UiPath, și a dezvoltat în timp expertiza necesară pentru a implementa cu succes proiecte inovatoare complexe, ce au la bază soluțiile de ultimă generație puse la dispoziție de aceste companii – și nu numai.

https://www.stadlerpartners.com/

Citeste continuarea articolului pe Agerpres.ro

Publicat in la data 16/03/2023

Creative & Bright: Factorul uman, responsabil în proporție de 50% de succesul transformării digitale a companiilor

Creative & Bright anunță oficial parteneriatul strategic cu Stadler & Partners.

Creative & Bright, unul dintre jucătorii importanți în piața serviciilor de consultanță în business și training, duce parteneriatul strategic cu Stadler & Partners, companie de tehnologie, la următorul nivel și anunță un nou model operațional în România, axat pe factorul uman.

Companiile irosesc potențialul tehnologiei prin direcționarea resurselor strict către soluțiile digitale, fără să aloce atenție factorului uman, care este responsabil în proporție de circa 50% de succesul digitalizării companiilor, conform datelor Creative & Bright.

Totodată, doar 16% dintre programele de transformare digitală derulate de companii reușesc să fie de success, conform unui studiu McKinsey&Company. Ignorarea sau implicarea redusă a factorului uman conduce cel mai adesea către eșecuri sau rezultate de scurtă durată.

Creative & Bright propune un nou model de abordare, structurat pe trei dimensiuni importante din business: cultura și pregătirea angajaților pentru procesul de transformare și schimbare, optimizarea și eficientizarea execuției proceselor prin adoptarea soluțiilor de automatizare.

Transformarea digitală este, în primul rând, o transformare de mentalitate. Prin acest parteneriat, ne propunem să optimizăm procesele, nu să grăbim oamenii, pentru că a face lucrurile mai repede nu înseamnă a le face în viteză, ci mai eficient. Prin soluțiile oferite, procesele devin mai simple, mai ușor de înțeles și de executat, iar calitatea muncii crește. În același timp, erorile umane sunt reduse, iar fluxul de venituri se accelerează. Pregătim oamenii și creăm cultura care să susțină toate acestea, oferind în același timp noi oportunități de dezvoltare, pentru atingerea și manifestarea adevăratului potențial”, a declarat Dana Tudor, fondator Creative & Bright.

Prin parteneriatul cu Stadler & Partners, compania își propune să ofere un ecosistem care pune în centrul său pregătirea oamenilor, astfel încât aceștia să adopte cât mai ușor noul mod de gândire și de lucru augmentat prin tehnologie.

Serviciile Creative & Bright și Stadler & Partners se adresează în special companiilor cu peste 200 de angajați, fie ele locale sau filiale ale unor corporații. Printre principalele provocări pentru aceste companii sunt cele legate de dezvoltarea unei culturi organizaționale care să susțină transformarea digitală.

“Rolul tehnologiei în cadrul organizațiilor este acela de a susține oamenii în maximizarea rezultatelor de business. Prin parteneriatul cu Creative & Bright le oferim clienților noștri un serviciu complet, cu un singur punct de contact. Propunem o nouă generație de model operațional bazat pe tehnologie – pornind de la oameni, până la implementarea și mentenanța soluțiilor tehnice optime. Ne uităm atent la procese, identificăm ce activități merită să fie executate de oameni, și care presupun o muncă repetitivă ce ar trebui automatizata. Practic, le oferim oamenilor posibilitatea să se concentreze pe acele activități ce generează un maxim de valoare pentru companie“, a spus Denis Stadler, fondator Stadler & Partners.

Digitalizarea și automatizarea generează o serie întreagă de beneficii, inclusiv reducerea timpului necesar executării proceselor, creșterea productivității și a calității muncii, precum și îmbunătățirea nivelului de satisfacție în rândul angajaților și clienților.

În plus, companiile care s-au concentrat pe identificarea talentelor și dezvoltarea oamenilor reușesc în prezent să acopere peste 70% din nevoile lor digitale.

Noul parteneriat oferă companiilor, în primă fază, recomandări pe baza unei analize complexe privind procesele de business și cultura organizațională. Ulterior, angajații companiei trec printr-un proces de formare în ceea ce presupune întreaga transformare digitală a companiei, un pas esențial pentru eficientizarea operațiunilor. În același timp, echipele IT lucrează pentru dezvoltarea soluțiilor tehnice optime.

O componentă importantă din acest ecosistem o reprezintă definirea optimizărilor care trebuie implementate într-o companie. Utilizarea performantă a instrumentelor de optimizare poate duce la reducerea duratei ciclului unui proces cu până la 80%, reducerea numărului de defecte/reprocesări de până la 45% și creșterea vânzărilor cu până la 35%. Toate acestea pot avea un impact financiar semnificativ, în funcție și de dimensiunea companiei“, a adăugat și Aurelian Iuscu, fondator Business Future Solutions, companie care face parte din ecosistemul de parteneri Creative & Bright.

Soluțiile concepute prin acest parteneriat îmbină instruirea practică și design-ul rolului fiecărui angajat în timpul proiectelor cu experiențe de învățare captivante și aplicații practice.

Programele sunt flexibile și adaptate nevoilor organizațiilor, fie că vorbim despre noi abilități în cadrul echipelor digitale, sau despre programe complete de transformare digitală.

Fondată în anul 2012, Creative & Bright este unul din cei mai importanți jucători din România și Republica Moldova în crearea și implementarea programelor de dezvoltare a oamenilor în companii, cu programe de training certificate internațional. Creative & Bright implementează proiecte cu Process Communication Model și Mental Toughness (cu acreditări internaționale) și a dezvoltat produse proprii de mare impact. Creative & Bright are expertiză în industrii cheie precum telecom, pharma, banking, retail. În cei 11 ani de activitate Creative & Bright a lucrat și lucrează în continuare cu unii dintre cei mai importanți jucători din diverse industrii, cu angajați de la nivele de execuție până la membrii de board.

Înființată în anul 2010, Stadler & Partners este un furnizor de soluții tehnologice consacrat pe piața locală și internațională. Stadler & Partners redefinește modul în care companiile folosesc tehnologia pentru a face afaceri și a își crește competitivitatea în piață, prin furnizarea de produse și servicii software practice și cu impact în îmbunătățirea eficienței operaționale. Stadler & Partners este de asemenea parteneră cu Microsoft și UiPath, și a dezvoltat în timp expertiza necesară pentru a implementa cu succes proiecte inovatoare complexe, ce au la bază soluțiile de ultimă generație puse la dispoziție de aceste companii – și nu numai.

 

Citeste continuarea articolului pe

Webinar Mental Toughness

Publicat in Bucuresti Business la data 22/04/2020

Deoarece fiecare dintre noi, la nivel individual, dar mai ales managerii si liderii companiilor cauta solutii pentru a se adapta cat mai bine situatiei ce va urma dupa aceasta perioada de „inghetare”, DoingBusiness.ro va invita, impreuna cu Creative & Bright, la webinarul din data de 24 Aprilie, ora 14:30, pe tema “Mental Toughness – cheia pentru performanta si wellbeing”,sustinut de Doug Strycharczyk, CEO la AQR International.

„Aducem in fata dumneavoastra un adevarat profesionist, care a colaborat cu profesorul Peter Clough pentru a defini Mental Toughness si pentru a crea cel mai important instrument din lume in acest sens. Doug este acum recunoscut ca o autoritate in aplicarea instrumentului in mai multe medii: organizational, educatie, sport si stiinte sociale”, afirma organizatorii.

Rezervati acum in agenda dumneavoastra sau a colegilor interesati, o ora, pentru a descoperi:

  • Cum putem fi „cea mai buna varianta a noastra”?
  • Cum putem optimiza performanta echipelor pe care le conducem?
  • Cum angajam cei mai potriviti oameni cu noua strategie a companiei?
  • Cum putem ajuta angajatii sau echipele sa fie mai performante, sa fie „prezenti” si implicati in rolul pe care il au, sa devina mai creativi si inovativi la locul de munca?

Ce analizeaza testul MTQ Plus si cum poate fi folosit in organizatie sau individual?

Testele MTQ Plus analizeaza cele 4 componente incluse in conceptul de Mental Toughness (4C): Control, Commitment, Challenge, Confidence, la care se adauga subcomponetele: controlul vietii si al emotiilor, orientarea catre obiective si realizari, apetenta pentru risc, capacitatea de a invata din experiente, increderea in propriile abilitati si increderea in ceilalti.

Credem ca este un moment extrem de important pentru acest subiect, deoarece ajuta organizatiile si angajatii in provocarile cu care se confrunta acum:

  • Performanta echipelor si organizatiilor in contextul managementului la distanta;
  • Managementul schimbarii;
  • Dezvoltarea managerilor ca leaderi inspirationali;
  • Recrutare si selectie de talente.

Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati pagina dedicata a webinarului AICI.

Citeste continuarea articolului pe Bucuresti Business

Mental Toughness

Publicat in Prahova Business la data 22/04/2020

Deoarece fiecare dintre noi, la nivel individual, dar mai ales managerii si liderii companiilor cauta solutii pentru a se adapta cat mai bine situatiei ce va urma dupa aceasta perioada de „inghetare”, DoingBusiness.ro va invita, impreuna cu Creative & Bright, la webinarul din data de 24 Aprilie, ora 14:30, pe tema “Mental Toughness – cheia pentru performanta si wellbeing”, sustinut de Doug Strycharczyk, CEO la AQR International.

„Aducem in fata dumneavoastra un adevarat profesionist, care a colaborat cu profesorul Peter Clough pentru a defini Mental Toughness si pentru a crea cel mai important instrument din lume in acest sens. Doug este acum recunoscut ca o autoritate in aplicarea instrumentului in mai multe medii: organizational, educatie, sport si stiinte sociale”, afirma organizatorii.

Rezervati acum in agenda dumneavoastra sau a colegilor interesati, o ora, pentru a descoperi:

  • Cum putem fi „cea mai buna varianta a noastra”?
  • Cum putem optimiza performanta echipelor pe care le conducem?
  • Cum angajam cei mai potriviti oameni cu noua strategie a companiei?
  • Cum putem ajuta angajatii sau echipele sa fie mai performante, sa fie „prezenti” si implicati in rolul pe care il au, sa devina mai creativi si inovativi la locul de munca?

Ce analizeaza testul MTQ Plus si cum poate fi folosit in organizatie sau individual?

Testele MTQ Plus analizeaza cele 4 componente incluse in conceptul de Mental Toughness (4C): Control, Commitment, Challenge, Confidence, la care se adauga subcomponetele: controlul vietii si al emotiilor, orientarea catre obiective si realizari, apetenta pentru risc, capacitatea de a invata din experiente, increderea in propriile abilitati si increderea in ceilalti.

Credem ca este un moment extrem de important pentru acest subiect, deoarece ajuta organizatiile si angajatii in provocarile cu care se confrunta acum:

  • Performanta echipelor si organizatiilor in contextul managementului la distanta;
  • Managementul schimbarii;
  • Dezvoltarea managerilor ca leaderi inspirationali;
  • Recrutare si selectie de talente.

Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati pagina dedicata a webinarului AICI.

Citeste continuarea articolului pe Prahova Business

Companiile din România își dezvoltă managerii prin programe de mindfulness

Publicat in Manager Express la data 25/08/2017

Potrivit datelor Creative and Bright, jucător pe piața de consultanță în business și resurse umane, în prima parte a anului 2017, compania a înregistrat o creștere de 15% a cererii pentru programe de mindfulness dedicate top și middle management-ului.

Mai exact, companiile mari și foarte mari din România au investit, în medie, între 35 și 80 de euro/angajat/program implementat.

În contextul în care 60% dintre zilele de concediu medical ale europenilor sunt atribuite afecțiunilor cauzate de stresul ocupațional (European Agency for Safety and Health at Work), training-urile de mindfulness pentru manageri au impact pe termen lung în reducerea stresului și în îmbunătățirea capacității de concentrare.

Citeste mai multe AICI.

Citeste continuarea articolului pe Manager Express

Traininguri pentru liderii de business: Cerere mare pentru programele de mindfulness – See more at: https://www.cariereonline.ro/actual/traininguri-pentru-liderii-de-business-cerere-mare-pentru-programele-de-mindfulness#sthash.0mh1rdtZ.dpuf

Publicat in Cariere Online la data 24/08/2017

Cererile pentru trainingurile de mindfulness pentru angajaţii middle şi top management au înregistrat o creştere de 15% în prima jumătate din 2017.Datele provin de la compania Creative and Bright, jucător pe piața de consultanță în business și resurse umane.

Mai exact, companiile mari si foarte mari din România au investit, în medie, între 35 și 80 de euro/angajat/program de mindfulness implementat.

Dar ce beneficii oferă celor care parcurg un astfel de training?

În contextul în care 60% dintre zilele de concediu medical ale europenilor sunt atribuite afecțiunilor cauzate de stresul ocupațional (potrivit European Agency for Safety and Health at Work), training-urile de mindfulness pentru manageri au impact pe termen lung în reducerea stresului și în îmbunătățirea capacității de concentrare.

Citeste mai multe pe: https://www.cariereonline.ro/actual/traininguri-pentru-liderii-de-business-cerere-mare-pentru-programele-de-mindfulness#sthash.0mh1rdtZ.dpuf

Citeste continuarea articolului pe Cariere Online

Business Magazin: Cât investesc companiile din România în programe de mindfulness

Publicat in Business Magazin la data 23/08/2017

În prima parte a anului 2017, compania a înregistrat o creştere de 15% a cererii pentru acest tip de programe.

În contextul în care 60% dintre zilele de concediu medical ale europenilor sunt atribuite afecţiunilor cauzate de stresul ocupaţional (European Agency for Safety and Health at Work), training-urile de mindfulness pentru manageri au impact pe termen lung în reducerea stresului şi în îmbunătăţirea capacităţii de concentrare, potrivit reprezentanţilor Creative & Bright.

„Popularitatea mindfulness-ului se explică prin beneficiile măsurabile pe care le are în dezvoltarea a două elemente esenţiale pentru creşterea performanţei: curiozitatea şi atenţia. (…)”, spune Dana Tudor,  managing partner Creative and Bright şi facilitator al programului de mindfulness.

Citeste mai multe pe www.businessmagazin.ro.

Citeste continuarea articolului pe Business Magazin

PR Wave: Companiile din România își dezvoltă managerii prin programe de mindfulness

Publicat in PRwave la data 23/08/2017

Potrivit datelor Creative and Bright, jucător pe piața de consultanță în business și resurse umane, in prima parte a anului 2017, compania a înregistrat o creștere de 15% a cererii pentru programe de mindfulness dedicate top și middle management-ului.

Mai exact, companiile mari si foarte mari din România au investit, în medie, între 35 și 80 de euro/angajat/program implementat.

În contextul în care 60% dintre zilele de concediu medical ale europenilor sunt atribuite afecțiunilor cauzate de stresul ocupațional (European Agency for Safety and Health at Work), training-urile de mindfulness pentru manageri au impact pe termen lung în reducerea stresului și în îmbunătățirea capacității de concentrare.

Citeste mai multe pe www.prwave.ro.

Citeste continuarea articolului pe PRwave

Revista Biz: Dezvoltare prin mindfulness

Publicat in Revista Biz la data 23/08/2017

Tot mai multe companii din România își dezvoltă managerii prin programe de mindfulness, o nouă tehnică de îndreptare a atenției asupra propriei stări interne.

Creative and Bright, o companie de consultanță în business și resurse umane a înregistrat doar în prima parte a anului o creștere cu 15% a cererii pentru programe de mindfulness dedicate angajaților din middle și top management. Mai exact, companiile mari și foarte mari din țară au investit, în medie, între 35 și 80 de euro/ angajat.

În contextul în care 60% dintre zilele de concediu medical ale europenilor sunt atribuite afecțiunilor cauzate de stresul ocupațional, training-urile de mindfulness pentru manageri au impact pe termen lung în reducerea stresului și în îmbunătățirea capacității de concentrare. Mindfulness-ul îmbunătățește inteligența emoțională, crește productivitatea și scade nivelul anxietății și al depresiei. Mai mult, un studiu publicat de Universitatea Oxford a demonstrat că un curs de mindfulness poate reduce nivelul stresului cu 40% precum și pe cel al anxietății cu 58% și în același timp poate ajuta la păstrarea calmului în situații de criză.

Citeste mai multe pe www.revistabiz.ro.

Citeste continuarea articolului pe Revista Biz

Companiile îşi dezvoltă managerii prin programe de mindfulness

Publicat in Curierul National la data 28/08/2017

Potrivit datelor Creative and Bright, jucător pe piața de consultanță în business și resurse umane, in prima parte a anului 2017, compania a înregistrat o creștere de 15% a cererii pentru programe de mindfulness dedicate top și middle management-ului.

Mai exact, companiile mari si foarte mari din România au investit, în medie, între 35 și 80 de euro/angajat/program implementat.

În contextul în care 60% dintre zilele de concediu medical ale europenilor sunt atribuite afecțiunilor cauzate de stresul ocupațional (European Agency for Safety and Health at Work), training-urile de mindfulness pentru manageri au impact pe termen lung în reducerea stresului și în îmbunătățirea capacității de concentrare.

Utilizat de companiile din Fortune 25, mindfulness-ul îmbunătățește inteligența emoțională, scrie Harvard Business Review, crește productivitatea, susține Forbes, și scade nivelul anxietății și al depresiei, conform Psychology Today.

Citeste mai multe pe www.curierulnational.ro.

Citeste continuarea articolului pe Curierul National

Profit.ro: Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Dana Tudor Tănase, Director General al Creative and Bright

Publicat in Profit.ro la data 27/03/2017

Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă. Articole de presă citite în ultima perioadă de Dana Tudor Tănase, Director General al Creative and Bright

ARTICOL 1. PICASSO CĂTRE CORPORAȚII: “Orice copil este creativ. Problema este cum să îl faci să rămană așa când va crește”

„Help Employees Innovate By Giving Them the Right Challenge” – link (hbr.org) „Why We Can’t See Solutions in Plain Sight”‘ – link (hbr.org)

La începutul anului 2017 mi-am propus să aprofundez câteva subiecte de soft skills, despre care ulterior să și scriu. Așa am început să scriu despre creativitate, unul dintre subiectele care mi se par de mare interes.  Pentru majoritatea oamenilor, creativitatea este despre a crea ceva nou, inovativ, despre a “rupe gura târgului” cu ceva ce nu s-a mai văzut sau auzit. De fapt, creativitatea este despre cum reușim să facem conexiuni între informațiile pe care le avem, astfel încât să găsim soluții. Creativitatea este la început o stare, iar mai apoi poate deveni un obicei, unul bun desigur. Exercițiile și metodele care stimulează creativitatea ne ajută să atingem performanțe nebănuite.

Citeste mai multe pe Profit.ro.

Citeste continuarea articolului pe Profit.ro

Capital.ro: Antreprenorul care face team building-uri pe yachturi de aproape jumătate de milion de euro

Publicat in Capital la data 07/05/2017

Doi căpitani, din experiența și milele petrecute pe mare și pe ocean l-au sfătuit pe Laurențiu Simion să fie mereu atent la detalii, mai ales la cele aparent neimportante. Și, spune că le-a urmat sfatul. Acum, el face team building-uri pe yachturi, iar businessul său, în care a investit 12.000 de euro, crede că va aduce afaceri de aproape jumătate de milion de euro până la finele anului.

 În 2008, el a mers pentru prima dată pe un catamaran în Caraibe şi s-a lăsat fascinat de libertatea de mişcare pe care  ţi-o oferă călătoriile pe apă. Timpul a trecut şi, dacă atenţia tânărului antreprenor i-a fost îndreptată către alte lucruri, cinci ani mai târziu a început să meargă pe Marea Mediterană. Aici a redescoperit cât de mult îi place să navigheze şi să exploreze locuri nemaivăzute.

În 2016, deja lua decizia de a fonda Yachting Holiday, pentru că deja vedea toate aceste ieşiri ca pe nişte evenimente de care, şi-a propus atunci, să se bucure toţi cei care-şi doresc altceva de la o vacanţă.  Nu a pornit singur la drum, având experienţa altor două afaceri şi, ulterior, pe Dana Tudor Tănase alături, femeia de afaceri care a fondat compania „Creative &Bright”.

Citeste mai multe pe Capital.ro.

 

Citeste continuarea articolului pe Capital
Toate drepturile rezervate 2024 ,Creative & Bright | Termeni si conditii | UNITATE PROTEJATA
Made by Twisted Design
Contactează-ne!