Team management bazat pe Process Communication Model®

Îți dorești o performanță organizațională mai mare, dar vezi doar oameni obosiți, stresați, care intră ușor în conflict? Ți se pare că oamenii din echipa ta sunt demotivați?

Ai vrea să te faci înțeles mai repede și mai bine? Ai vrea să-i înțelegi și pe ceilalți mai bine?

AFLĂ MAI MULTE ÎNTREABĂ-NE

Ce este Process Communication Model®

Creat de Dr. Taibi Kahler, Process Communication Model® (PCM) este singurul instrument dezvoltat pe baza observării comportamentului uman.

Process Communication Model

Proces Communication Model a fost aplicat prima dată de NASA în timpul selecției și pregătirii astronauților.

Process Communication Model constă în identificarea structurii de personalitate a oamenilor din echipe și deprinderea tehnicilor de interacțiune cu fiecare dintre ei. Pornind de la structura de personalitate, veți înțelege cum membrii echipei percep lumea (percepțiile de contact), ce îi motivează (nevoile psihologice), cum se comportă în stres și cum să-i abordați în cel mai eficient mod.

Process Communication Model este modelul care își dovedește cel mai rapid utilitatea și impactul la nivel organizațional, ajutând participanții să-și ajusteze imediat comportamentele și modul de raportare la cei din jur.

Descarcă analiza comparativă între Proces Communication Model și alte modele.

 

BENEFICIILE IMPLEMENTĂRII UNUI PROGRAM BAZAT PE PROCESS COMMUNICATION MODEL®:

  • Autocunoașterea și înțelegerea celorlalți colegi;
  • Dezvoltarea abilităților de comunicare ale oamenilor din organizație;
  • Creșterea eficacității la nivel de organizație;
  • Îmbunătățirea proceselor de comunicare;
  • Reducerea stresului angajaților;
  • Managementul situațiilor dificile și a conflictelor;
  • Creșterea satisfacției clienților printr-o abordare rațională și profesională a relațiilor cu ei.

Aplicabilitate

  • Management – pentru că le arată liderilor cum să-și adapteze stilul de management la fiecare membru al echipei;
  • Leadership organizațional – pentru că participanții învață la ce tip de motivare reacționeaza cel mai eficient fiecare membru al echipei;
  • Vânzări – pentru că explică motivele pentru care cumpără diferitele tipuri de personalitate;
  • Formarea de echipe organizaționale unite și performante – prin înțelegerea dinamicii de grup și acceptarea diferențelor dintre membrii echipei;
  • Managementul stresului – prin înțelegerea modului în care fiecare tipologie reacționează la stres și dobândirea instrumentelor prin care să îl gestioneze.

Cui se adresează

  • Echipelor organizaționale (maximum 12 participanți/ sesiune de training) din orice industrie și liderilor acestora;
  • Specialiștilor de HR;
  • Directorilor executivi și managerilor;
  • Supervizorilor și coordonatorilor de echipe;
  • Oricui își dorește să înțeleagă mecanismele interacțiunilor dintre oameni și să își optimizeze (dacă și unde este cazul) tehnicile de a comunica în mod constructiv.

Cum implementĂm Process Communication Model®

Venim în ajutorul companiei tale cu un curs de Process Communication Model, adaptat nevoilor, culturii organizaționale și obiectivelor. Creăm o experiență personalizată, folosind un model certificat internațional, care se implementează în unele dintre cele mai mari și de succes companii din lume.

Trainerii nostrii certificați PCM au și o consistentă experiență în business, ceea ce îi ajută să implementeze acest curs într-o manieră customizată pentru fiecare organizație și grup de participanți. Este principalul nostru diferențiator în piață, validat inclusiv de feedback-ul primit de la clienții noștri. Cu alte cuvine, implementăm cu succes un model recunoscut la nivel internațional, adaptat în maniera în care clientul nostru are nevoie, astfel încât participanții să beneficieze de cea mai bună experiență de învățare și să adopte rapid modelul în interiorul organizației.

Cursul durează 1170 de minute, concentrate în 19,5h, respectiv 3 zile.

Cum personalizăm cursul?
În funcție de fiecare organizație în parte și de specificul activității participanților, alegem materiale video, exemple și creăm studii de caz specifice, astfel încât participanții să găsească reperele de care au nevoie pentru a pune în practică ceea ce au descoperit și învățat la curs. La finalul cursului, ei vor putea să-și ajusteze comportamentele și să-și îmbunătățească relațiile și aptitudinile de comunicare.

Descarcă agenda

Traineri

Dana Tudor Tănase

Dana are o experiență de peste 12 ani în team management, telesales, customer care, şi 8 ani în managementul proiectelor. Evoluţia ei profesională pune in evidenţă, dorința de dezvoltare și învăţare permanentă, precum si diversificarea domeniilor si experienţelor.

Experienţa ei de management corelată cu implicarea în formarea și dezvoltarea oamenilor se regăsesc în rezultate și parteneriate cu unele dintre cele mai mari companii precum: Oracle, IBM, VDF, HP.

S-a format în management și business development, absolvind cursurile de Excelenţă în Management de la Asebuss, Master în Management Multimodal, Facultatea de Studii Europene, specializarea în Management la Univ. Babeș Bolyai. De asemenea, este specializată în Project Management, a absolvit cursurile de PMI și Analiză de business, iar pe partea de management al oamenilor și negociere, a absolvit cursurile "Principles of Master in Negotiation" la Stamford și "AGILE", "Manager as Coach". Este certificată în "Process Communication Model" - PCM® precum și în Programare neurolingvistică - NLP.

Este pasionată de muzică și tot ce ține de artă, dar și de dezvoltare personală. Are experiență în a susține traininguri, iar diversitatea metodelor și înțelegerea business-urilor diferite o ajută să aducă valoare adăugată fiecărui grup în parte.

Ionuț Codreanu

16 ani experiență în industria IT. De 8 ani orientat către leadership și management-ul creativității.

Lucrează în business development, strategie și product management, conducând echipe locale și remote.

Are o experiență vastă în mediul corporate, înțelegând cultura organizațională într-un mediu multicultural și conflictele care pot apărea ca urmare a problemelor de comunicare.

Pasionat de interacțiunea dintre oameni, motivarea și dezvoltarea personală, aplică PCM zi de zi în situații reale din cadrul organizației.

Ca trainer, preferă o abordare practică, folosind multe exemple și studii de caz din experiența personală.

Andreea Bădescu

17 ani de experiență în business, dintre care 11 ani petrecuți în industria bancară. A lucrat până acum în mai multe corporații multinaționale, în departamente de Customer Care, Vânzări și Business Development;

A susținut cursuri de dezvoltare personală, comunicare și dezvoltare a echipelor, folosind modelul PCM®, pentru companii ca: Ipsos, DTZ, Telekom, Euroweb, IB Cargo, Petrom, Raiffeisen, Autonom Rent a Car, Actavis, Oracle;

Are experiență în colaborarea cu industriile: bancară, IT, logistică, real-estate, FMCG, oil&gas, construcții, audit, BPO, retail, telecom;

A lucrat cu peste 500 de cursanți la trainingurile PCM® pe care le-a ținut.

Alexandru Bold

6 ani de experiență ca trainer și coach și 16 ani de experiență de business în domeniul IT;

A deținut diverse funcții la nivel local și internațional, timp în care a lucrat alături de clienți pe probleme și subiecte precum: leadership versus management, valori, strategie, motivarea echipelor, negociere și gestionarea conflictelor;

Acreditat în PCM® din 2014, a ținut peste 300 de ore de training pentru companii din industrii variate, printre care: bancară, servicii financiare, IT, pharma, distribuție;

A lucrat cu peste 200 de cursanți la trainingurile PCM® pe care le-a ținut.

Ce spun participanții la trainingul nostru

Trainingul PCM® a fost extrem de util din perspectiva unui self-assesment personal și recunoașterea și gestionarea corectă a comunicării sub stres. Un concept de excepție, de promovat și împărtășit către cât mai multe persoane.

Senior Safety Manager, OMV Petrom

„Sinteza experienței mele de participare la cursul Proces Communication Model®: înțelegerea cât mai bună a colegilor. Cel mai important mi s-a părut cum să îți hrănești nevoile și cum să eviți un conflict.”

Director Office Agency, Cushman & Wakefield Echinox

„Am primit informații folositoare cu precădere în business, ce mă vor ajuta să fiu mai abil în interacțiunile viitoare.”

Director Regional Vânzări, JTI România

„Prin acest training, am înțeles de ce am anumite reacții în diferite situații și cum pot gestiona comportamentul meu și reacțiile mele, în funcție de ce am nevoie de la ceilalți.”

Supervisor, BDO Audit

Vrei să îți duci echipa la next level?

Ne poți suna la 0725 212 559 sau
trimite-ne o întrebare prin intermediul formularului de contact:

Un produs Creative&Bright @ 2019
Made by Twisted Design